utorok 30. septembra 2014

Herné zápisky: Forza, FIFA, Destiny...

Skončil sa nám ďalší herný týždeň. Nedeľu sme uzavreli hromadnou vyvražďovacou misiou v Destiny a uistil som sa tak o ďalších nedostatkoch tohto herného míľnika. Zatiaľ ma stále drží pri živote multiplayerová časť a sem tam sa aj dostanem s kill-death ratio nad 1.0. Minule sa mi dokonca podaril tak krásny triple kill s použitím super, že som bol na seba celých 20 minút hrdý. Level 20 je pokorený, začínam zháňať legendary gear.


Battlefield zatiaľ odpočíva na poličke, čaká na nové DLC a na opadnutie zvedavosti z Destiny. Snáď to chlapci z DICE v poslednom prípavku pekne osolia a nepohnoja...

Na Xbox dorazila nová Forza Horizon 2. Videá vyzerajú úchvatne, recenzie sú zväčša 9tkové, tak mi ostáva už len dúfať, že PS4 verzia v podobe Driveclubu bude adekvátnou náhradou. Ak by náhodou nebola tak ešte ostáva v hre Project Cars. Ak ani to nie, tak potom je jedinou šancou na poriadne autíčka siedme Gran Turismo, ktoré si dúfam napraví pošramotenú povesť zo 6tky.

FIFA s letopočtom 2015 je taktiež na pultoch predajní, čakám kým sa mi tento skvost dostane do ruky na otestovanie, črtá sa tu istá možnosť...  O NHL 15 som počul že ho pekne odflákli, tak som zatiaľ spokojný so svojou pár rokov starou PS3 verziou. Demo na PS4 ma nadchlo rovnako ako výkony Sagana na Vuelte, nuž a keďže si svoje hry musím kupovať sám, nemienim ísť do tohto riskantného podniku. To radšej rozflákam 50 eur na najbližšom výpredaji na Steame, určite spravím lepšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára