pondelok 24. novembra 2014

Far Cry 4 - Prvé dojmy

Ubisoft ma hustú jeseň. AC Unity, Far Cry 4 a o pár dní príde aj The Crew. Tento rok ešte stihol pokašlať Watchdogs, ktorý som zatial nechať spočívať na poličke a ani som ho nedohral. Dobrá správa je, že minimálne dve posledné hry - Far Cry a Assassin nie sú na tom zďaleka tak zle ako Watchdogovia. Niežeby trhali rekordy a dostaváli samé desiatky, ale nie je to hanba ani herne ani na spôsob Driveclubu (kto si ešte nekopol do Driveclubu, nech sa prihlási u súdruha  Žinčicu :)


Priznám sa bez mučenia. Far Cry 4 sa mi páči. Príbeh tak nejako slabo vnímam, je to stále to isté doookola. Či je to Assassin, alebo FC alebo %%dosaď_inú_Ubisoft_hru%%, furt musíte zlikvidovať ústredného zloducha a odkrývať mapu lezením, plazením, strieľaním... Príbehovo to proste na Last Of Us nikdy nebude mať. Aj oproti GTA je príbehovo FC sto rokov za opicami. Ale hrá sa to dobre, je to sandbox, je to zábava. ALE - z FC3 som odohral síce iba nejakých 30 hodín no aj už teraz vidím, že je to presne cez kopírak. Nuž, a tu prichádza druhé nevynútené priznanie. Nebyť trade-in akcie brlohu kedy ma FC4 stál 1 euro, tak si to nekúpim. Jednoducho za lepšie vyzerajúcu kópiu hry je to príliš veľa. Horšie je už len kúpiť lepšie vyzerajúcu tú istu hru (GTA V pre PS4, ale Last Of Us remastered). Pokiaľ váhate či áno alebo nie a máte momentálne niečo iné na hranie, tak sa na FC4 vykašlite. Za tie peniaze to nestojí. Keď počkáte pár mesiacov, kúpite to v zľave za prijateľnú cenu, alebo o rok za 5 eur.

Toľko k úvodu. Pár vecí ma už pobavilo, pár nasralo ale o tých neskôr. Paralelne musím stíhať aj nového Assassina Unity. Tak len telegraficky:
  • FC4 vyzerá na PS4 velmi dobre... 
  • Stíha bez viditeľných framedropov a sekania. Oproti Unity to ide hladko ako do vlhkej... ehm... :)
  • Prečo sakra dali na rastliny autocraft? Pol dna som to hľadal. Ešte musím zistiť, či to je výhoda alebo nie... ale skôr mi vychádza, že nie
  • Debilný systém zabíjania zvierat zostal. Že nezabijem nosorožca s UZI to chápem, ale že tigrovi nestačí ani celý zásobník AK47, to nepochopím nikdy. Chce to niečo iné, toto je otravnééé
  • Coop som neskúšal, nebolo kedy... 
  • Na čo sú mi autíčka, keď mám helikopotvoru :)
  • Z chrbáta slona ide všetko ľahšie... až príliš
  • Deň má málo hodín, nestíham... 
  • Som zvedavý či ešte nájdem Blu ray s Destiny :)
Snáď sa mi túto čast Far Cry podarí aj dokončiť. Dokým sa tak stane, musím znovu na strechy Paríža... Adieu!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára