štvrtok 16. októbra 2014

Herné zapisky: Alien, Driveclub, Battlefield, Destiny a Trade-in

To sú asi tak 4 hry (tie z nadpisu), ktoré sa okolo mňa prehnali posledný týždeň. Onedlho sa chystá prietrž mračien s novembrovými titulmi a to bude ešte len mastenica. Rozhodnúť sa do ktorej hry sa pustiť skôr bude viac ako náročne. Veď posúďte sami: Far Cry 4, Asassins Creed: Unity, Project Cars...

Alien Isolation je veľmi chutná survival horror akcia, ktorá schytáva veľmi slušné hodnotenia. Navyše, je to votrelec - takže určite MUST HAVE. V záplave iných vecí by však alien určite skončil nedohraný niekde na poličke a v záujme zachovania zdravého rozumu a plnejšej peňaženky, odkladám jeho kúpu na neskôr. Určite sa skôr či neskôr objaví vo výhodnej cene v Steam výpredaji. Podobne je na tom veľmi sympatická akcia Shadow of Mordor. Slušne namiešaný klon Asasína a Batmana je určite zaujímavý, no bude musieť počkať na nejaké to zlacnenie, alebo akciu vo výpredaji.

Keď sme už pri tom... Brloh začal ponúkať trade-in akcie na nové hry. V skratke - prinesiete svoje staré hry v určitej minimálnej hodnote a za odmenu dostanete novú hru v významnou zľavou. Far Cry 4 tak môže byť za 1 euro a Unity za 29,99. Otázka je, či sa vám chce takto rozlúčiť so staršími kúskami vašej kolekcie.

Battlefield sa dočkal veľmi slušného updateu. Najnovší patch / update / fix priniesol viaceré vylepšenia, zoznam ktorých si určite nájdete na iných stránkach. Výsledkom je zopár nerfnutých zbraní, zopár vylepšení a celkovo oveľa lepší dojem z akcie. Môžem potvrdiť že lag, tzv. netcode sa prakticky už vôbec na PS4 verzii teraz nevyskytuje. Teda - pokiaľ sa nevyberiete na nejaký strašne zlý server :) Zároveň ma tento update prinútil zdvihnúť oči od Destiny. Pár minút bolo ozaj strašných. Stále som chcel používať Super Schopnosti, divil som sa prečo sa mi "nedobije" granát a prečo z nepriateľov nepadá žiaden loot. Mieto meele útoku som spotoval ako bláznivý. Dokonca ani žiadne nové zbrane po skončení kola. Nuž, zvyk je zvyk a narýchlo si premapovať v hlave vžité ovládenie je ozaj problém. Aspoň ma potešilo, že konečne nemusím do nepriateľa našiť celý zásobník aby som ho zložil, ale postačia tri - štyri rany. Desať rán v Destiny je fakt strašne veľa - ale keď to hráte dlhšie, už vám to ani tak nepríde.

V Destiny sa po dosiahnutí 20teho levelu úplne mení systém hrania. Ako blázon sa naháňam za novými kusmi brnenia a výzbroje. Light level sa zháňa tažšie ako sa zdá. Príbeh je už úplne nepodstatný. Zostal z neho nejaký svet, univerzum v ktorom sa pohybujete. Večná škoda dookola opakovaných akcií. Destiny by tak bola obrovská pecka. Takto je to iba výborná hra. Ale ostávam s ňou aj naďalej :) Uvidíme čím prekvapí.

Ku Driveclubu len jedna veta: Hanba... Viac ako týždeň po skoro rok odloženom vydaní nedokážu sprístupniť PS+ verziu a sprístupniť multiplayer pre všetkých. U mňa FAIL roka.

Toľko pre dnešok...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára