piatok 31. októbra 2014

Herné zápisky: Tak nám odložili project Cars...

Je to iba pár dní dozadu čo som si prečítal že odložili Project Cars. Smutná správa, ale napokon, v tak silno nabitej jeseni mi to ani veľmi nebude vadiť. Rozmýšľam či by som mal popri iných hrách čas venovať sa tejto pretekárčine. Takze Project Cars - dovidenia v marci 2015

Starcraf 2 je akýmsi bočným projektom. Cestujúc tak po Battlenete bojujúc s myšlienkou, že konečne dokončím Diablo 3 som zbadal, že Blizzard dáva zadarmo Starcraft. Netušil som, dobre vedieť... Real time stratégie mám rád, ale veľmi som ich poslednú dobu nehral. Vyskúšame, uvidíme... Samozrejme, nechystám sa na žiadne trápne kampane, ale vhupnem si rovno do multiplayer módu :) A zároveň tak trochu návrat do PC gamingu.

War Thunder -podobne ako Starcraft... Free to play hra, stiahnem, vyskúšame...

Far Cry 4 a AC: Unity - Jedna z nich určite spozná útroby mojej PS4ky. Pri Far Cry som akurát trochu nerozhodnuty. Pozerajúc videá, čítajúc články vo mne stále hlodá väčšie pokušenie FC4 nekúpiť a počkať na zľavnenú verziu. Je to predsa dosť silná kópia tretieho pokračovania a vekom som nejako zistil, že keď nebudem hrať hru hneď v prvý deň jej uvedenia, tak sa svet akosi nezrúti, že? :)

Mimochodom, Destiny level 25 :) konečne sa to trochu hýbe...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára